Onze dienstverlening tijdens de lockdown

Posted by Paul Aangeenbrug 20-03-2020 0 Comment(s)

Beste klant,

 

In verband met het coronavirus hebben wij de noodzakelijke maatregelen getroffen om u ook in deze tijd goed en veilig te kunnen blijven helpen.

 

Wat betekent dit voor onze dienstverlening?

  • Onze showroom is zolang de lockdown duurt uitsluitend op afspraak te bezoeken.
  • Afhalen van bestellingen is mogelijk na afspraak.
  • DHL servicepoint is wel gewoon geopend.
  • Onze webwinkel is 24 uur per dag geopend. Voor advies of informatie kunt u ons bellen of mailen.
  • Onze service- en bezorgdienst werkt tijdens de lockdown door. Apparaten worden in overleg met u thuis geplaatst of gerepareerd. Ook verlenen we nog steeds service bij defecten aan uw apparaat.
  • aanbieden /ophalen van defecte apparaten welke u in onze werkplaats wilt laten nazien kan na afspraak
  • Tijdens kantooruren zijn we gewoon telefonisch bereikbaaar.

 

 

Wat betekent dit als onze buitendienst u bezoekt?

In deze onzekere tijden willen we u zo lang mogelijk kunnen blijven helpen met uw witgoed problemen. Uiteraard volgen we alle adviezen zoals de overheid en RIVM ons opdraagt. Om de veiligheid voor onze monteurs en voor u zo goed mogelijk te kunnen garanderen, vragen we u de volgende extra maatregelen in acht te nemen:

  • Wij nemen van tevoren met u contact op om samen te bespreken hoe wij de levering, installatie of reparatie bij u kunnen uitvoeren. Bent u zelf ziek of verkouden? Geef dit dan aub aan, helaas kunnen we dan geen bezoek inplannen.
  • Wilt u minimaal 1.5 meter afstand bewaren. Als u de deur opendoet voor de monteur, graag naar binnen gaan zodat de monteur u op afstand kan volgen. Graag ook zelf alle deuren voor de monteur openen, zodat de monteur dit niet hoeft te doen. De deur naar de ruimte waar de monteur moet werken graag op een kier laten staan, zodat de monteur deze zo open kan duwen als hij iets wil overleggen.
  • Indien de monteur sneller bij het apparaat kan komen door de achterdeur of anders, dan hier ook graag aan meewerken.
  • We vragen vooraf zoveel mogelijk telefonisch naar de aard van de storing, zodat u dit niet ter plaatse aan de monteur hoeft uit te leggen. Zijn er nog wel zaken van belang om ter plaatse te bespreken, houdt dan hier ook de afstand in acht!
    Dit geldt tevens voor het overleg na de reparatie / bezorging
  • Blijf niet bij de monteur in dezelfde ruimte als hij/zij met zijn werk bezig is.

Uiteraard hopen wij, net als de rest van Nederland, dat de situatie zo snel mogelijk normaliseert. Tot die tijd hopen wij met bovengenoemde maatregelen u zo goed en veilig mogelijk van dienst te kunnen blijven zijn.

 

Vriendelijke groet,

Team Aangeenbrug Electro