mededeling coronavirus

Posted by Paul Aangeenbrug 20-03-2020 0 Comment(s)

Beste klant,

 

In verband met het coronavirus hebben wij de noodzakelijke maatregelen getroffen om u ook in deze tijd goed en veilig te kunnen blijven helpen. Onze winkel is momenteel nog 'normaal' open en de servicedienst komt nog steeds bij u thuis om u te helpen.

Uiteraard kunt u ons altijd bellen of mailen voor advies of overleg. U kunt apparaten ook gewoon ophalen vanuit ons magazijn. U kunt ons altijd bellen of mailen om dit te bespreken.

 

Wat betekent dat voor u bij ons in de winkel?

  • volg de instructies van onze medewerkers
  • Als er reeds klanten in de winkel staan, wacht dan bij de deur (binnen als de 1.5 meter regel het toelaat of anders buiten) tot 1 van onze medewerkers u komt helpen 
  • 1.5 meter afstand van elkaar houden (wij schudden dus geen handen en geven ook geen ellebogen).
  • Bent u zelf ziek of verkouden? dan vragen we u om niet naar onze winkel te komen.
  • Wilt u met zo weinig mogelijk mensen komen in onze winkel, uiteraard begrijpen we dat u vaak samen een beslissing wilt nemen, dat is natuurlijk geen probleem,
  • betaling bij voorkeur per PIN
  • Wilt u apparaten bedienen of aanraken? Dan graag een handschoen aan of uw handen ontsmetten. Spullen hiervoor staan gereed.
  • Wij hebben de hygiëne binnen onze winkel, maar ook bij onszelf, hoog in het vaandel staan.
    • Wij houden de winkel schoon en netjes
    • Wij wassen regelmatig onze handen

Natuurlijk kunt u naar onze winkel komen, echter begrijpen wij het als u dat nu even niet wil. Via onze site kunt u daarom gewoon bij ons blijven winkelen of een verzoek tot reparatie of advies indienen.

 

Wat betekent dit voor onze buitendienst?

 

In deze onzekere tijden willen we u zo lang mogelijk kunnen blijven helpen met uw witgoed problemen. Uiteraard volgen we alle adviezen zoals de overheid en RIVM ons opdraagt.Om de veiligheid voor onze monteurs en voor u zo goed mogelijk te kunnen garanderen, vragen we u de volgende extra maatregelen in acht te nemen, welke we met onze monteurs hebben afgesproken:

  • Wij nemen van te voren met u contact op om samen te bespreken hoe wij de levering, installatie of reparatie bij u kunnen uitvoeren. Bent u zelf ziek of verkouden? Geef dit dan aub aan, helaas kunnen we dan geen bezoek inplannen.
  • Wilt u minimaal 1.5 meter afstand bewaren. Als u de deur opendoet voor de monteur, graag naar binnen gaan zodat de monteur u op afstand kunt volgen. Graag ook zelf alle deuren voor de monteur openen, zodat de monteur dit niet hoeft te doen.De deur naar de ruimte waar de monteur moet werken graag op een kier laten staan, zodat de monteur deze zo open kan duwen als hij iets wilt overleggen.
  • Indien de monteur sneller bij het apparaat kan komen door de achterdeur of anders, dan hier ook graag in meewerken.
  • We vragen vooraf zoveel mogelijk telefonisch naar de aard van de storing, zodat u dit niet ter plaatse aan de monteur hoeft uit te leggen. Zijn er nog wel zaken van belang om ter plaatse te bespreken, houd dan hier ook de afstand in acht!
    Dit geld tevens voor het overleg na de reparatie / bezorging
  • Blijf niet bij de monteur in dezelfde ruimte als hij met zijn werk bezig is.

Uiteraard hopen wij, net als de rest van Nederland, dat de situatie zo snel mogelijk normaliseert. Tot die tijd hopen wij met bovengenoemde maatregelen u zo goed en veilig mogelijk van dienst te kunnen blijven zijn.

 

Vriendelijke groet,

Team Aangeenbrug Electro