Bestellen, betalen & bezorgen

Online & fysieke showroom
A-merk kwaliteitsproducten
Reparatieservice op locatie
Persoonlijk advies op maat
Bestellen

Wanneer je een bestelling plaatst op onze website, dan kan je er voor kiezen om het product af te halen of om het te laten bezorgen

Afhandeling van uw bestelling

Na het plaatsen van een order wordt er binnen 1 uur (tijdens de openingstijden van onze winkel) contact met je opgenomen voor het bespreken van de verdere afhandeling van jouw bestelling. We informeren je dan wanneer het apparaat beschikbaar is.

Indien het voorradig is maken we zo snel mogelijk een afspraak wanneer dit bezorgd kan worden.


Bezorgen en installeren

Jouw apparaat wordt in de provincie Zeeland gratis thuisbezorgd en aangesloten. Wij bezorgen en installeren geen producten buiten Zeeland. Dit betekent bij ons dat we het apparaat niet alleen uitpakken, maar ook op de juiste plaats en wijze bedrijfsklaar installeren. De verpakkingsmaterialen en eventueel uw oude apparaat worden vanzelfsprekend door ons weer meegenomen

En boven of beneden plaatsen? Voor ons is dit geen probleem!

Speciale wensen

Heb je speciale wensen, zoals het vervangen van een wasmachine kraan, of het aanpassen van de afvoer? Ook dat kunnen we voor je verzorgen. Meestal kan dit in overleg tegen geringe meerkosten direct bij het afleveren worden uitgevoerd.

Betalen

Wanneer je jouw product gevonden hebt en wilt aankopen heb je vier betalingskeuzes:

1. Contant in de showroom

2. Pinnen in de showroom

  • Pin
  • Contactloos (telefoon of smartwatch)

3. Online betaling

  • iDeal
  • Bankoverschrijving

4. Pinnen bij aflevering

Wanneer het product bij jou afgeleverd wordt kan je, na controle of alles in orde is, pinnen bij onze bezorger.

Foto over Heb je nog vragen over bestellen, betalen of bezorgen? Neem contact met ons op of bekijk onze veelgestelde vragen!
Heb je nog vragen over bestellen, betalen of bezorgen? Neem contact met ons op of bekijk onze veelgestelde vragen!