Als er een monteur van ons bij u langs komt voor een reparatie aan, of het bezorgen en monteren van een apparaat willen we dit zo goed en efficiënt mogelijk uitvoeren.
Wilt u daarom rekening houden met het volgende:
Het apparaat moet goed toegankelijk zijn Ook de aansluitingen van het apparaat moeten toegankelijk zijn. (bijv keukenkastjes waar kraan in zit e.d.)
Het apparaat moet voor 1 monteur verplaatsbaar zijn. Indien dit niet het geval is dan graag zelf een helpende hand bieden. Kunt u dit niet, dit dan graag vooraf bij het melden al aangegeven, zodat er 2 monteurs ingepland kunnen worden. (let op, dit kan meerkosten opleveren.) Voorbeelden hiervan: wasdroger welke geplaatst is op een wasmachine, een apparaat wat op hoogte is geplaatst in een kast, enz.
Als er een (keuken)plint voor het apparaat zit, dan deze graag zelf verwijderen. Als u dit niet zelf kunt, kan een monteur van ons dit ook netjes verzorgen, maar is dan niet aansprakelijk voor eventuele breuk of beschadiging hiervan.
Als een kookplaat is vastgekit kunt u dit zelf het beste verwijderen. Wanneer onze monteur dit voor u doet is deze niet aansprakelijk voor schade hieraan.
Kookplaten en keukenplinten worden door de monteur niet afgekit.
Doorgangen moeten ruim genoeg zijn om een apparaat op een veilige manier binnen op zijn plaats te krijgen.
Amerikaanse koelkasten en brede fornuizen worden niet over de trap naar boven gebracht.
Apparaten worden niet via de vlizotrap geleverd.
Bij vervangen van vriezer en/of koelkast bij voorkeur het apparaat aan laten staan. Dit voorkomt dat er veel water uitloopt bij het kantelen van het apparaat.