Ontdek onze veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien staat hij hieronder en is hij snel beantwoordt!

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Dan helpen we je graag. Hieronder staan onze meest gestelde vragen met antwoord. Heb je een andere vraag neem dan contact met ons op!

Foto over Niet gevonden wat je zocht?
Niet gevonden wat je zocht?
Neem contact op met een van onze medewerkers via onze klantenservice.
Bekijk alle informatie over retourneren in onze algemene voorwaarden.

Jazeker, bekijk onze vacatures en hopelijk zien we je snel! Staan er geen vacatures open? Wij ontvangen graag jouw open sollicitatie om te kijken waar we jouw talenten kunnen gebruiken.

Jazeker. Het is wel fijn als je dit vooraf aangeeft bij de bestelling. Dan kan onze planning hier rekening mee houden en indien nodig een tweede bezorger inplannen.
Wanneer je twee grote huishoudelijke apparaten tegelijkertijd aanschaft, scheelt dit ons bezorgkosten. Dat voordeel delen we graag. Daarom krijg je bij aanschaf van twee of meer apparaten combikorting. Het kortingsbedrag is afhankelijk van de bestelde apparatuur. Onze adviseur rekent het voordeel samen met je uit.
Mocht dit het geval zijn, dan is dat natuurlijk erg vervelend. Wanneer je het apparaat wilt vervangen, kun je in de showroom of direct op locatie met onze monteur een nieuw apparaat bestellen. Bij de levering van het nieuwe apparaat nemen we het defecte apparaat kosteloos retour. Wanneer je een nieuw apparaat besteld, rekenen wij de reparatie-/onderzoekskosten niet door.
Dit is erg afhankelijk van het product en de voorraad bij de importeur en verschilt van tijd tot tijd. Maar we hebben altijd modellen op voorraad in ons magazijn. Onze adviseurs kijken graag met je mee welk product je snel in huis kunt hebben.
Dit is erg afhankelijk van het product in kwestie. Onze adviseurs beantwoorden deze vraag graag.
Wat vervelend. Neem telefonisch contact op of vul het reparatieformulier in en we nemen binnen 4 kantooruren contact op.

Ja, bij veel van onze merken mogen we deze service aanbieden. Neem contact met ons op om erachter te komen of dit ook voor uw apparaat geldt.

In de winkel kun je contant (briefjes van €200,- en €500,- worden niet geaccepteerd) en per pin betalen, inclusief contactloos betalen (en dus ook met mobiel en je smartwatch).
Online kun je betalen met iDEAL of een overschrijving.
Ook is het mogelijk om te betalen bij aflevering; dit kan alleen per pin.
Nee, je kunt ervoor kiezen om bij aflevering per pin te betalen. Vooraf betalen per overschrijving of -wanneer je online bestelt- met iDEAL is wel mogelijk. Wil je contant afrekenen, dan kan dat in de showroom.
Jazeker, dat doen we kosteloos. Geef het even aan bij de bestelling, dan houden we hier rekening mee.
Neem contact op met onze klantenservice zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken.
Jazeker, we zorgen ervoor dat je nieuwe apparaat werkend opgeleverd wordt.
Jazeker. We nemen de installatie voor je uit handen, niet alleen in de keuken zelf maar ook tot de meterkast.

Onze vaste openingstijden en eventuele afwijkingen in verband met feestdagen en dergelijke vind je op onze contactpagina.

Op deze pagina tref je alle informatie over de reparatiekosten. 

Wij staan achter onze reparaties en bieden daarom 6 maanden garantie aan op onze reparaties.
Bekijk onze voorrijkosten op onze reparatieservice pagina.

Ja, bij sommige merken kunnen wij ook de garantie hiervan afhandelen. Bekijk onze merkenpagina om te zien voor welke merken wij dit kunnen aanbieden.

Foto over Niet gevonden wat je zocht?

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact op met een van onze medewerks via onze klantenservice